Avatar billede iwersen Nybegynder
24. oktober 2007 - 20:29 Der er 3 kommentarer

Mp3player spiller for langsomt

Hej

Er der nogen der har en idè om hvorfor min flash mp3player spiller sangene langsommere på nettet end de spiller originalt?

Mvh. Iwer
Avatar billede iwersen Nybegynder
24. oktober 2007 - 20:31 #1
Det er forresten denne player jeg bruger: http://www.experiments.flashmatics.co.uk/

Den som ligger under "Music".
Avatar billede woowii Nybegynder
24. oktober 2007 - 22:31 #2
"Er der nogen der har en idè om hvorfor min ______flash______ mp3player spiller sangene langsommere på nettet end de spiller originalt?"

Tror du ikke du er landet i den forkerte kategori?
Avatar billede iwersen Nybegynder
24. oktober 2007 - 22:38 #3
Jo det kunne det godt se ud til..