Avatar billede peter1234 Nybegynder
24. oktober 2007 - 19:29 Der er 1 løsning

Kan ikke mere logge på Live Messenger. Skiftet Live ID 3 gange

PC: Acer 9300 Bærbar. Windows Vista Home.

Min datter kan ikke længere logge på Live Messenger, hun får fejl 80048823.
Vi har har prøvet at nulstille koden uden held. Når vi prøver at logge på med ny kode få vi beskeden, at Live Id'en er foreløbig spærret pga. der er prøvet at logge med forkert kode for mange gange. Vi har prøvet at vente 24 timer med at logge ind stadig med samme resultat.
Jeg har 3 gange oprettet et nyt Live ID via min pc (Windows XP), hver gang har jeg kunne logge ind og ud uden problemer.
Min datter kan 1. gang logge ind uden problemer, næste gang hun prøver kommer der samme fejlkode igen, og nulstilling lykkes heller ikke. Jeg kan heller ikke logge ind på de nye Live ID.
Jeg har ingen problemer med mit eget Live ID.

Hendes pc er scannet med Bullguard, Live Care og Spy Sweeper uden der er fundete noget snavs.

Håber der er nogen der kan hjælpe.
VH Peter
Avatar billede peter1234 Nybegynder
25. oktober 2007 - 20:42 #1
Så kom den ældste af Live Id'erne til live igen.jeg lukker hermed spørgsmålet :o)