Avatar billede martin181 Nybegynder
24. oktober 2007 - 11:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mangler driver til Sony Cybershot dsc-w200

Hejsa,

jeg har et problem på en enkelt maskine, på den pågældende maskine kan jeg ikke få vist indholdet af mit digital kamera - men jeg kan på alle andre.

Den maskine jeg har problemet med er en Acer bærbar med Windows xp på dansk.

Alle de andre maskiner er med windows xp på engelsk.

Umiddelbart kan jeg godt se at den har fundet mit kamera, men jeg kan ikke tilgå det.

Er der nogle af jer, som kan hjælpe mig med en driver eller lignende?
Avatar billede rynke10 Novice
24. oktober 2007 - 16:08 #1
http://support.sony-europe.com/dime/digistill/cyber/cyber.asp?l=da&m=DSC-W200
Må være det bedste bud.
Jeg bruger altid bare kortet, så slipper man for bøvl med forskellige versioner.
Avatar billede martin181 Nybegynder
05. december 2007 - 14:17 #2
den virker - smider du et svar?
Avatar billede rynke10 Novice
05. december 2007 - 15:23 #3
Jo da, godt det virker