Avatar billede jack1305 Nybegynder
24. oktober 2007 - 10:43 Der er 5 kommentarer

Hjælp til firma navn

Kære alle,

Vi er i gang med at starte en virksomhed op som handler med produkter hvor en del af overskudet går til

velgørenhed. Virksomheden er idealistik men med grundtanken winwin.

Vi har en grundtanke om at sammen kan vi gøre verden et bedre sted at være hvis vi alle tænker os om før vi køber

vores forbrugsvare feks: co2, human rights, osv.

Vi har brug for et overordnet virksomhedsnavn som også må kunne bruges internationalt og som helst også skal indgå i et ledigt

domæne. meget gerne et .com men det bliver nok svært.

Alle forslag vil blive taget i mod med kyshånd.

Blot for info. domænet vil ikke blive brugt som shop men som information omkring virksomheden og ideen samt viderstilling til div. product sites.

varen vil blive solgt i detail.

Mange gode hilsner

Peter F.
Avatar billede uggi16 Nybegynder
24. oktober 2007 - 11:03 #1
Avatar billede nva Praktikant
24. oktober 2007 - 11:11 #2
Yahoo, Skype, Joost osv. siger jo i sig selv ingenting, men alligevel kan alle huske det - og de er ikke bundet til et bestemt produkt udfra navnet. Så måske bør i bare kalde jer HUMRICO ;) Hvis det SKAL betyde noget, må det jo være noget med HUMan RIghts og CO2, men det behøver folk ikke at vide for at huske det.

Just a thought.
Avatar billede stech Nybegynder
24. oktober 2007 - 12:52 #3
humansource.dk
worldforce.dk

Hmm, svært med .com :)
Avatar billede brianbrandtmadsen Nybegynder
08. november 2007 - 11:26 #4
Jeg kommer med et par gode råd på min blog omkring det at vælge navn..
http://brian.brandt-madsen.com/relevant-firma-navn-eller-brand-virksomhedsnavn-101.htm

Du kan vælge et brand navn som google, yahoo,
eller et navn som Jensens rengøring, jysk-pejsecenter etc.

www.buyforyourrights.com var bare lige et bud herfra...

Mvh Brian
Avatar billede nva Praktikant
08. november 2007 - 11:38 #5
Lægger et svar, som du bare kan afvise, hvis du ikke kunne bruge mit input.