Avatar billede mr.big13 Nybegynder
23. oktober 2007 - 21:53 Der er 1 kommentar

Design,layout søges

Hej med jer på Eksperten!

Jeg søger en frisk og dygtig designer som vil give mig nogle priser, layout eksempler, og mulighed for at lave et fedt design.

Kvittering på lovlig vis ønskes.. men andre tilbud skal også være velkomne.

Jeg har en e-mail drpinhead@hotmail.com som kan benyttes, og som jeg sandsynligvis svare hurtigere på ellers er jeg også på eksperten.

Håber at høre fra dig!
Mvh Ronnie
Avatar billede ai_rayzor Nybegynder
25. oktober 2007 - 10:02 #1
skriv en mail med ønsker og pris interval på dan -a- danlund.dk og så kan vi måske finde ud af noget :)