Avatar billede chereau Nybegynder
10. juni 2001 - 10:42 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

CuteFTP problemer...

Hej.

Jeg har oprettet en hjemmeside og venter lige i øjeblikket på en ny forbindelse med fast IP, som gerne skulle væreklar om en uges tid.
Derfor har jeg selvfølgelig lavet nogle filer jeg gerne ville have på min hjemmeside. De er lavet i swhis og lavet om til HTML og det er der ikke nogle ben i.
Men her starter mine problemer...
Alt det der med webservere og FTP, aner jeg ikke en meter af for at sige det lige ud.
Det gør det hele lidt svært, men jeg har hørt en masse snak og prøvet på at følge deres forslag.
DVS. at jeg har hentet/instaleret:
- Apache (som websever)
- CuteFTP (som FTP klient)
Og så har et eller andet, som jeg vist nok skal bruge til at få mit webcam til at opdatere hvert femte sec.

Det jeg rent faktisk mangler er en gut/gutinde der har forstand på alt det der og som ikke har andet at lave.
Point gives selvfølgelig for et accepteret svar, men der udover kan vi nok finde ud af noget med en mindre sum penge til den der påtager sig \"jobbet\".

-Rasmus-
Avatar billede chereau Nybegynder
10. juni 2001 - 10:43 #1
BTW. Ville jeg nok gerne høre en lille smule om hvad de gør, så jeg måske selv kan finde ud af det næste gang...
Avatar billede sukos Juniormester
10. juni 2001 - 12:49 #2
Præcis hvad er det du ønsker?
En vejledning eller  en som kommer hjem til dig og sætter det op?
Avatar billede chereau Nybegynder
10. juni 2001 - 12:55 #3
Vejledning eller \"fjernstyring\"...
Avatar billede sukos Juniormester
10. juni 2001 - 13:08 #4
Funker din apache?

Hvilken version af CuteFTP er installeret?
Avatar billede chereau Nybegynder
10. juni 2001 - 13:16 #5
Ja, min apache virker. Og min CuteFTP er af version 4.2
Avatar billede sukos Juniormester
10. juni 2001 - 13:56 #6
Ved ikke rigtigt, men hvad er det du ikke kan finde ud af?
Avatar billede chereau Nybegynder
10. juni 2001 - 14:07 #7
Rent faktisk det hele. Jag har funder et program (webcam32)til at opdatere billedet hvert femte sec. og det virker fint nok, men kan ikke finde ud af at uploade andre filer. (som html og bmp)...
Avatar billede chereau Nybegynder
10. juni 2001 - 14:07 #8
jag=jeg
Avatar billede parazite Nybegynder
10. juni 2001 - 16:31 #9
chereau : Jeg sidder på ICQ 27432201 og mail david@mcnally.dk, og jeg er da absolut frisk på at hjælpe. Ved en smule om både Apache, FTP osv. Bare sig til! :)
Avatar billede evil_chief Nybegynder
10. juni 2001 - 18:24 #10
Jeg kan også godt hjælpe lidt da, hvis ik parezite har fået ordnet det. :)

ICQ : 57373647
Avatar billede parazite Nybegynder
10. juni 2001 - 18:25 #11
Har ikke hørt noget endnu, men venter da spændt. :)
Avatar billede evil_chief Nybegynder
10. juni 2001 - 18:33 #12
oh :)
Avatar billede evil_chief Nybegynder
10. juni 2001 - 18:33 #13
vente tiden er lang...:)
Avatar billede chereau Nybegynder
11. juni 2001 - 22:29 #14
Tak for de gode tilbud og beklager den lange ventetid.
Evil_Chief: Har man en Email jeg kan fange dig på???
Avatar billede chereau Nybegynder
11. juni 2001 - 22:35 #15
Forresten lige en hurtig en med i farten... Hvordan uploader man filer med CuteFTP?
Kan ikke finde ud af det efter adskellige forsøg... Et lille hint måske. :)
Avatar billede parazite Nybegynder
11. juni 2001 - 22:37 #16
Mener du til din egen webserver? Du har husket at sætte en FTP-server op, ikke?
Avatar billede chereau Nybegynder
11. juni 2001 - 22:42 #17
patazite: Til en \"fremmede\" webserver (hos netby).
Avatar billede chereau Nybegynder
11. juni 2001 - 22:48 #18
Men det er kun et lille eksperiment. Om en uge skal det hele flyttes til mit \"rigtige\" domæne
Avatar billede chereau Nybegynder
11. juni 2001 - 22:51 #19
Patazite: Render i seng. Email mig hvis du stadig er med...
Avatar billede parazite Nybegynder
11. juni 2001 - 22:51 #20
Jeg er så absolut stadig med! :)
Avatar billede evil_chief Nybegynder
11. juni 2001 - 23:07 #21
Chief@counter-strike.dk :o)
Avatar billede parazite Nybegynder
15. juni 2001 - 17:11 #22
Hopla! Må hellere lige fortælle, at support er gået i gang. :)