Avatar billede sanded Nybegynder
22. oktober 2007 - 20:07 Der er 2 kommentarer

Tom database med password osv.

Hejsa drenge og for den sags piger.

Jeg skal have noget hjælp til opsætning af denne.

http://sanded.dk/eqdkp-1.3.2f/install.php

Der står jeg skal bruge en tom database og det har jeg forsøgt at lave et par gange.

Men jeg kan ligeså godt sige det med det samme, er at jeg er en n00b uden lige indenfor det her php / mysql grej.

databasen er færdig lavet, det eneste jeg tror jeg mangler er den skide tomme database, så den kan få noget at skrive i.

Rettigheder og alt burde der være styr på.

HJÆLP mig folkens - PLZ.
Avatar billede leif Seniormester
22. oktober 2007 - 20:50 #1
Du har sikkert fra dit webhotel fået udleveret det databasenavn, brugernavn og password som der skal bruges
Avatar billede leif Seniormester
04. november 2007 - 13:22 #2
Kommet videre ?