Avatar billede prdk Nybegynder
03. december 1999 - 01:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Corel Linux 1.0 og SB Live

Spændende kombination, ik'?

Jeg fandt en beta driver på creatives driverside, men fik aldrig lortet til at virke - har nogen erfaringer med denne kombination - eller held med Soundblaster Live og Linux i det hele taget?
Avatar billede lrj Nybegynder
04. december 1999 - 15:19 #1
Hmm, det _kan_ lade sig gøre, men man skal vist hacke lidt i driveren - søg evt. på www.google.com efter beskrivelser af hvad folk har gjort :)
Avatar billede prdk Nybegynder
20. december 1999 - 23:15 #2
Jeg er stadig i vildrede, men lukker nu spørgsmålet ...
Avatar billede lrj Nybegynder
21. december 1999 - 18:31 #3
Ookey - du fandt ikke andres historier?
Avatar billede prdk Nybegynder
21. december 1999 - 18:47 #4
Jo - masser, men ikke noget, der fik det til at virke ... 8(
Avatar billede lrj Nybegynder
29. december 1999 - 13:37 #5
Bugger