Avatar billede kelmek Nybegynder
22. oktober 2007 - 12:58 Der er 1 løsning

Outlook Web Access & MS Vista

Når jeg benytter OWA til enten at besvare eller oprette en ny mail med, får jeg ikke mulighed for at skrive noget i tekstfeltet. Dette forekommer kun på PC'ere med MS Vista.
Det er et rødt kryds i tekstfeltet. Der kan godt skrives en overskrift i mailen. Der benyttes Exchange 2003 med SP og en Cisco VPN Concentrator 3005. Jeg har prøvet at sætte sikkerheden ned i IE på Vista PC'en og tilføjet IP-adressen til Trusted Zone. Men uden held.
Avatar billede ladyhawke Novice
22. oktober 2007 - 14:11 #1
det har intet med det at gøre, din exchange server mangler en update!
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=5bc06e8a-08eb-4976-bc68-a03ebe3a2552&displaylang=en