Avatar billede mortvader Nybegynder
22. oktober 2007 - 11:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

sbs2003 grupper af modtagere

Hej.

Jeg ønsker at oprette grupper af modtagere: gr_salg, gr_support osv..

Jeg opretter dem som universelle distributiongroups og tilføjer medlemmerne.

Det går også fint, men disse grupper, fremgår ikke af nogen modtagerlister ude på klienterne.

Hvis jeg alligevel taster f.eks. gr_salg i modtagerfeltet og prøver at sende, får jeg bare at vide at modtageren ikke eksisterer.

Så jeg gør det åbenbart forkert, eller hvad?
Kan nogen vise mig til en guide, eller give et svar?

På forhånd tak :)
Avatar billede virus Nybegynder
22. oktober 2007 - 11:26 #1
Umiddelbart vil jeg tror at du på klienterne ikke kigger i den globale distributionsliste, men måske nærmere den lokale. Endvidere kan der blot være tale om at opdateringen ikke er kommet ud til klienterne endnu..

Tror du ikke?
Avatar billede mortvader Nybegynder
01. november 2007 - 14:53 #2
Okay... jeg skulle tilføje en mailbox til gruppen vha. exchange tasks (context menuen på hver gruppe)

Virker lidt ulogisk, synes jeg, da jeg netop ikke vil oprette en ny mailbox, men bare en "mailing liste".... men nu virker det da..