Avatar billede farving Nybegynder
22. oktober 2007 - 10:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

gendanne sikkerhedspolitikker

Hej E

Jeg har installeret vista på min bærbar nu, og har kommet til at lege lidt for meget med mine sikkerhedspolitikker, dette har medføret at der er nogle problemer med installation af fx Mathcad... Kunne installere fint på min stationær hvor jeg ikke har pillet ved disse...

Så hvis der er en måde jeg kan gendanne de standardindstillinger uden at formatere så vil det være skønt...

Mvh Carsten
Avatar billede resten Nybegynder
25. oktober 2007 - 02:23 #1
Har du prøvet med systemgendanelse ?

Start-prgrammer-tilbehør-systemværktøjer-systemgendanelse.
Avatar billede farving Nybegynder
25. oktober 2007 - 15:10 #2
Nej, men det giver det samme som et formatere det hele igen, da jeg "pillede" ved indstillingerne kort efter installation, og egentlig først derefter begyndte at installere programmer osv...

Mvh Carsten
Avatar billede resten Nybegynder
26. oktober 2007 - 01:11 #3
Du opdaged da ikke inden at der var noget galt ?

Ellers må du jo igang med at activer/deactiver politikerne fra en enden af til du finder det du har leget med.
Avatar billede farving Nybegynder
27. oktober 2007 - 14:48 #4
nej fordi det er pt kun Mathcad som har givet problemer... Resten har fungeret perfekt vha højreklik -> kør som administrator... Men det kan jeg bare ikke med Mathcad...

Bare sjovt der ikke er mulighed for at gendanne ting som sikkerhedspolitikker til standard indstillinger, men fair, jeg må bare sammenligne med det der er på min stationær så...

Mvh Carsten