Avatar billede goya Novice
10. juni 2001 - 00:42 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

webside kan ikke ses i netscape

er der nogle der kan sige mig hvoffor denne side
http//www.movingschool.org
ikke kan ses i netscape,de er lavet i dreamweaver 4.o
stort kun med \"tables\" og det der er simplere.
når jeg kører siden fra harddisken vises den fint nok,
i netscape og ,men fra nettet =nope....?
alt funger i explorer.

goya
Avatar billede goya Novice
10. juni 2001 - 00:44 #1
ups! lidt tastefejl
anyway...?
Avatar billede fomse Nybegynder
10. juni 2001 - 00:53 #2
Kan det være noget at gøre med din <body onLoad=\"MM_preloadImages...??

Jeg har selv havt problemer med netop preload i Netscape 4.07!!! Bae et forslag!!

Fomse:-)
Avatar billede modist Nybegynder
10. juni 2001 - 01:06 #3
et forsigtig gæt:

undgå mellemrum i dine fil(billed)navne !

morten
Avatar billede Slettet bruger
10. juni 2001 - 01:17 #4
et rigtigt gæt...(lol) er at dine mapper ikke må indeholde mellemrum..

Du har en mappe der hedder \"ny navbar\" den bør du omdøbe til \"ny_navbar\"

Mappenavne med mellemrum bør som altid undgåes.
Avatar billede goya Novice
10. juni 2001 - 01:50 #5
ok prøverlige at lave underscore i mapperne

goya
Avatar billede goya Novice
10. juni 2001 - 02:09 #6
cool..
det var bare svaret,øhh er lidt i tvivl ,både
modist og el barto har svaret,meeen,el barto vinder med et par længder for et mere præsist svar,,,,
and the winner is.........
el de la barto...!!

tak for hjælpen
Avatar billede modist Nybegynder
10. juni 2001 - 08:45 #7
Vorherrebevares

Der er vel ikke tvivl om (heller ikke fra bato\'s side), at mit svar sagtens kunne have stået alene.

Personligt ville jeg have nøjedes med at levere en kommentar og ikke have forsøgt at score billige point på den konto.

Barto\'s svar var ganske rigtigt mere præcist, og jeg har ingen interesse i at deltage i denne stræben efter point\'s, \'but freeloading pisses me off !\'

Jeg er ude.........
Avatar billede Slettet bruger
10. juni 2001 - 12:29 #8
Hovhov, kan vi lige få kammertonen... Du gætter, jeg skriver hvad der er rigtigt. Og jeg går aldrig efter billige point.

Ifølge din pointoversigt har du ndnu ikke formået at svare på et eneste spørgsmål endnu. Selvom du har været med i 2 år:

Oprettelsesdato 1999-05-25 00:00:00
Point ved oprettelse 300
Point opsparet (747 dage * 5 point) 3735
Point tjent 0
Point brugt 150
Point ude 0
Banner Point 0
I alt 3885

Jeg freeloader ikke, kig på de spørgsmål som jeg har besvaret og slap så lidt af....
Avatar billede Slettet bruger
10. juni 2001 - 12:31 #9
Hvis jeg skal uddybe svaret, så er det fordi Internet Explorer selv kan finde ud af at erstatte mellemrum med %20. Dette formår Netscape ikke, og derfor fejlen.

Avatar billede goya Novice
10. juni 2001 - 12:44 #10
hey hey hvad foregår der!
i har begge svaret rigtig,men barto kom med præsist det jeg manglede ,og markedet er vel frit
for at komme med svar ,det er vel det der er hele pointen ,at folk hjælper hinanden ,og får løst deres problemer,point kan jo ikke bruges til en skid,alligevel.

men anyway tak for hjælpen,begge to.

happy trail

goya
Avatar billede modist Nybegynder
10. juni 2001 - 15:33 #11
kære Gayo,

Jeg står fast ved min foregående kommentar; Med mindre du gik efter de billige points, kunne du have nøjes med at komme med en kommentar.

AT jeg ikke har indtjent nogle points skyldes måske mine sjældne besøg på siden eller af respekt for de svar der allerede er givet?

Det har du måske også en statistik over ?

EOT

Modist
Avatar billede Slettet bruger
10. juni 2001 - 15:44 #12
Nu var det jo mig, og ikke Gayo der kom med et svar der lignede dit. Det var faktisk Gayo der oprette spørgsmålet.

MHT til din manglende indtjening har du måske ret i at du aldrig er herinde. Det kan mærkes på din opførsel.
Avatar billede sky-net Nybegynder
11. juni 2001 - 16:18 #13
jeg kan heller ikke se den i IE 4.0