Avatar billede simsen Mester
21. oktober 2007 - 21:19 Der er 1 løsning

MSN fryser

Hejsa,

Jeg er ved at gå grassat over den nye Live msn 8.1.......

Jeg har to bruger konti. Når jeg har den ene åben fungerer alt perfekt.....Den kan sende beskeder uden nogen problemer, jeg kan modtage ikke standard smileys uden problemer....

MEN den anden konto (som også er den jeg selvfølgelig bruger mest.....) kan jeg bare ikke ret meget.....:

- JEG kan sende beskeder, uden problemer.
- Når én bestemt på listen sender mig en besked, fryser msn og når jeg så kører musen henover msn i systray, forsvinder den bare og jeg er nødt til at genstarte msn.
- Sender nogen som helst mig én ikke standard smiley, fryser msn og jeg er igen nødt til at genstarte.
- Sender nogen som helst mig mere end én ikke standard smiley fryser min puter. Og alt efter hvor mange der bliver sendt, fryser den så længe, at jeg er nødt til at genstarte pc'eren.

Jeg HAR forsøgt at formattere min pc'er - ikke mindre end 2 gange i den her weekend og installere msn igen.........men med nøjagtig de samme problemer.....

Nogen der kan hjælpe mig med dette her problem?

mvh
simsen
Avatar billede simsen Mester
22. oktober 2007 - 15:23 #1
har skrevet til msn.dk og fået svar nu. De siger, der var en fejl på min konto, som de vil rette i løbet af de næste par timer..... Så håber problemet er løst :-)