Avatar billede nof Nybegynder
10. juni 2001 - 00:16 Der er 7 kommentarer og
7 løsninger

Napster kloner

Hej,

hvilken af disse Napster kloner er den bedste og hvilke af dem, udover BearShare og iMesh, har spionsoftware gemt i sig???

Gnotella
Napigator
Napmusic
Macster
BearShare
LimeWire
ToadNode
Imesh
Hotline
Filetopia
Audio Galaxy Satellite
WinMX

Kan I foreslå/anbefale andre?

/nof
Avatar billede zycho Nybegynder
10. juni 2001 - 00:20 #1
hvor mange skal du bruge udover de mange du allerede har :)
Avatar billede Slettet bruger
10. juni 2001 - 00:20 #2
WinMX er et udmærket alternativ til at finde mp3 med, men sharre virker ikke særlig godt.
Avatar billede okay Nybegynder
10. juni 2001 - 00:21 #3
Kazaa > Jeg finder alle de musik jeg søger efter :o)
kan downloads på download.com.
Avatar billede zycho Nybegynder
10. juni 2001 - 00:21 #4
Har hørt om Aimster. Skulle være den som erstatter den døde Napster bedst!! Skulle være kanon til mp3 sharing / download
Avatar billede frock Nybegynder
10. juni 2001 - 00:21 #5
Det kan Ad-Aware fortælle dig: http://www.lavasoft.de/aaw/index.html

Den søger diske, resgistry og hukommelsen igennem efter spyware med mulighed for at fjerne det.

Den kan sættes til at starte, når du starter pc\'en, samt automatisk at fjerne alt spyware den støder på.
Avatar billede okay Nybegynder
10. juni 2001 - 00:21 #6
mener programmet hedder --> Kazaa <-- :o)
Avatar billede nitro99 Nybegynder
10. juni 2001 - 00:21 #7
Gnutella er et netværk... WinMX er vist god, personligt kan jeg lide \"Morpheus\" der finder jeg altid det jeg vil have :)
Avatar billede frock Nybegynder
10. juni 2001 - 00:22 #8
Så kan du bare installere...  den skal nok finde det, hvis der følger spyware med.
Avatar billede zycho Nybegynder
10. juni 2001 - 00:23 #9
morpheus er en kopi af KaZaA !!!!!! 100 %
Avatar billede nitro99 Nybegynder
10. juni 2001 - 00:25 #10
Her er link til Morpheus
http://www.musiccity.com/
Den logger på musiccitys store servere, lissom napster bare uden filter..
Avatar billede modist Nybegynder
10. juni 2001 - 00:26 #11
http://www.edonkey2000.com/ kan ligeledes anbefales !!
Avatar billede nitro99 Nybegynder
10. juni 2001 - 00:26 #12
Well, kig på www.musiccity.com hvor den logger på, der er angivet morpheus som det rette program...
Avatar billede madizone Nybegynder
10. juni 2001 - 03:20 #13
Jeg bruger AudioGalaxy Satellite - den mest downloadede filesharer på nettet.
Den nye version er rimelig SpyWare fri, da man under installationen selv kan vælge om man vil benytte \"WebHancer\" som er halv spyware.
AG Satellite er kvikt, stabilt, ucensoreret og godt.

http://download.cnet.com/downloads/0-1896420-100-6112973.html?tag=st.dl.10001.pop.1896420-100-6112973
Avatar billede double-g Juniormester
10. juni 2001 - 11:08 #14

Jeg bruger selv Aimster som zycho nævner. Efterhånden er den helt på højde med hvad Napster var i \"gamle\" dage.
http://www.aimster.com