Avatar billede kicker Nybegynder
20. oktober 2007 - 22:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bærbar kan ikke find netværk

Hejsa alle sammen.

Jeg er kommet ud for det problem at man bærbar lige pludselig mistede forbindelsen, og nu kan den så ikke finde det. Jeg er selv gjort sådan at det var meningen at man ikke kunne se det, men da jeg havde slået den funktion fra kunne det stadig ikke vises, jeg og også prøvet at resette routeren, og genstarte pc'en, men den kan lige meget hvad slet ikke finde routeren, på routeren er lystet tændt, som viser den har forbindelse (tådløst), men det har pc'en bare ikke, når jeg sætter bærbaren til routeren med ledning virker alt fint, bare ikke trådlåst, nogle der har en ide til hvordan jeg løser det her?

Routeren er fra NETGEAR og bærbaren køre med xp, hvis det hjælper
Avatar billede nva Praktikant
21. oktober 2007 - 07:44 #1
Prøv at slå kryptering fra og se om det hjælper, for så har du da indkredset problemet.
Avatar billede kicker Nybegynder
21. oktober 2007 - 10:56 #2
Den kan stadig ikke finde den uden kryptering. Men nu prøvede jeg har i dag da jeg startede computeren af åbne vinduet med tådløse forbidelser, der kunne den finde den som vi har og så også en anden trådløs forbindelse, men så snart man trykker på opret forbindelse, så går den i gang, men så i mens den er i gang med at oprette forbindelsen, så går det galt. Og så forsvinder begge netværk igen.
Avatar billede kicker Nybegynder
21. oktober 2007 - 15:00 #3
Har selv fundet problemet. Ved et uheld er jeg kommet til at trykke på knappen som slår det trådløse netværk fra på bærbaren, og det var selvfølgelig den ting jeg sidst ville regne med at være problemet.