Avatar billede lassevegas Nybegynder
20. oktober 2007 - 20:28 Der er 6 kommentarer

Bedste E-løsning? (web-shop)

Hejsa ..

Jeg har gennem længere tid surfet nettet tyndt for erfaringer med de eksisterende shopløsninger der findes idag.

Som udgangspunkt hører jeg meget gerne om dine personlige oplevelser med det pågældende produkt.

Ting jeg vægter højt i systemet:

Stabil hosting

Stærk Backend-løsning (admin-del, lagerstyring mm)

Mulighed for individuelt design
Avatar billede badazz Novice
20. oktober 2007 - 21:20 #1
Ikke så relevant for dit spørgsmål.. men kik forbi www.e-pusher.dk en nyttig bog for folk med egen webshop.. giver dig mange gode råd.. bogen er skrevet af Martin Thorborg (stifter af Jubii og Spamfighter) så det er ikke det rene pjat der står..
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. oktober 2007 - 22:46 #2
Nok mere relevant for reklamen :)

Nå, men scannet og dandomain´s shoppe er begge meget anbefalet rundt om på nettet.
Avatar billede lassevegas Nybegynder
21. oktober 2007 - 21:39 #3
Har allerede købt et eksemplar af e-pusher ..

Jeg har benyttet mange af hans råd, men man kan vel aldrig få for mange forskellige meninger, vel?! :)

Havde selv kig på løsningen fra goldenplanet (openbizbox) - samt kørt demo på den.

Hører stadig gerne fra jer, hvis I har egne erfaringer på området.
Avatar billede tp_aalborg Nybegynder
22. oktober 2007 - 11:10 #4
Er det open source (gratis) løsninger du går efter? Eller vil du have hele "pakken" hos en leverandør? Jeg kan anbefale disse leverandører:
www.moskjaer.dk
www.cmsdanmark.dk

Begge leverandører har jeg brugt til kundeopgaver og de opfylder dine krav. De har også en rigtig god support og retter/hjælper dig hurtigt hvis du skulle have behov for det.
Avatar billede triple-x Nybegynder
22. oktober 2007 - 12:42 #5
Jeg kan anbefale du kigger forbi www.amino.dk hvor de fleste løsninger er diskutere igennem i detaljer, og hvor du vil kunne finde rigtig mange der har erfaringer med de forskellige løsninger.

Vi er selv på vej i luften med en ny løsning, som leveres med unikt design, men stadi er et standard system, hvis du har interesse i at se nærmere på det er du velkommen til at kontakte mig på martin@venio.dk.
Avatar billede yensen74 Nybegynder
12. november 2007 - 21:46 #6
Har selv sat en shop www.logishop.dk fra Emini A/S, og de var altså helt vildt proffesionelle at arbejde sammen med. De har også lavet interfaces til bl.a. DanDomain shops således den selv opdaterer sortiment, pris og lager direkte fra ens distributører