Avatar billede ztorm Nybegynder
20. oktober 2007 - 19:11 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Philips SNB5600 Router

Hej

Jeg har ovenstående router. Problemet er at jeg ikke kan komme ind på dens konfigureringsside mere. Det stoppede pludseligt med at virke efter jeg kom hjem, efter en uge. Jeg kan sagtens komme på nettet med kabel, men ikke med trådløst.

Jeg ved godt det er en skod router, men den har virket i længere tid uden problemer.

Jeg synes jeg har prøvet alt.

Hvad kan jeg gøre?

På forhånd tak.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
21. oktober 2007 - 09:59 #1
Har du prøvet at resette den?
Avatar billede ztorm Nybegynder
21. oktober 2007 - 10:04 #2
Ja, mange gange efterhånden. Har holdt knappen nede i over et minut og mindre for at se om det hjalp.

Har også resettet mine Fullrate router flere gange.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
21. oktober 2007 - 10:10 #3
Så er den nok stået af.

Når du skal købe et nyt AP, kan jeg anbefale Linksys.
Avatar billede ztorm Nybegynder
21. oktober 2007 - 11:47 #4
Jeg har læst flere steder på nettet hvor de har haft samme problem, hvor de har fået det til at virke. Jeg kan bare ikke finde løsningen på det.

De skriver f.eks at man skal clone modemets mac adresse til routeren, men hvordan skal man gøre det, når jeg ikke kan konfigurere den?

Mvh.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
21. oktober 2007 - 11:54 #5
Sådan som du beskriver det, har din opsætning virket, men lige pludseligt virker den ikke mere.

Er det korrekt?
Avatar billede ztorm Nybegynder
21. oktober 2007 - 16:30 #6
Ja. Den gik pludseligt ned.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
21. oktober 2007 - 16:45 #7
Så er den kaput.
Avatar billede justrace Novice
21. oktober 2007 - 21:26 #8
Glem det med mac-adressen, det er til noget helt andet. Men hvis thesheriff har ret, har du alletiders mulighed for at få en anden router i stedet for den der "radio"-router. Er forresten helt enig med thesheriff om linksys.
Avatar billede ztorm Nybegynder
22. oktober 2007 - 21:41 #9
Skod.. :(

Jeg tror bare jeg benytter mig af reklamationsretten og ser hvad der sker :)

Men mange tak for svarene - synes sheriff skal have pointene?
Avatar billede thesheriff Nybegynder
22. oktober 2007 - 21:43 #10
Her er ihvertfald et svar :)
Avatar billede justrace Novice
22. oktober 2007 - 22:05 #11
Det syntes jeg også.
Avatar billede justrace Novice
22. oktober 2007 - 22:52 #12
Du kan jo også selv smide et svar, og dele pointene. 100 for at sige: Den er i stykker?
Avatar billede ztorm Nybegynder
24. oktober 2007 - 19:46 #13
Jeg har masser af point og jeg bruger dem ikke til noget, så det er helt fint :)

Mange tak for det ellers :)