Avatar billede packo Nybegynder
20. oktober 2007 - 14:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Form for drop-down

Hejsa, Eksperter

Jeg er ved at lave en hjemmeside til et svejsefirma og kunne godt tænke mig, at når man f.eks. klikker på "Svejsemaskinger", så 'falder' der 2 punkter ned: "Migatronic" og "Selco". Disse to skal ligesom 'skubbe' resten af menuen ned og lukkes igen, hvis man klikker på "Svejsemaskiner" eller en af de andre menu-punkter.

Link: http://www.pixel-pimp.dk/svejs/

Er I med på den? :)

Jeg håber, I kan hjælpe. Det burde ikke være så svært, men jeg er en noob af værste skuffe ;-)
Avatar billede w13 Novice
20. oktober 2007 - 16:49 #1
Tænker du på en form for animering af undermenuen, dvs. hvor den langsomt kører ned, eller skal den bare dukke op nedenunde?
Avatar billede w13 Novice
20. oktober 2007 - 16:55 #2
Her er et eksempel, hvor undermenuer bare dukker frem:

<script type="text/javascript">
function ToggleShow(elm){
    elm=document.getElementById(elm);
    elm.style.display=elm.style.display=="none"?"block":"none";
}
</script>

<h4>Produkter</h4>
<ul>
<li><a href="#" title="?" onclick="ToggleShow('svejsemaskiner')">Svejsemaskiner</a></li>
    <ul id="svejsemaskiner" style="display:none">
    <li><a href="#" title="?">Test</a></li>
    <li><a href="#" title="?">Test2</a></li>
    </ul>
<li><a href="#" title="?">Svejseslanger og sliddele </a></li>
<li><a href="#" title="?">Svejsekabel og kabeltilbeh&oslash;r </a></li>
<li><a href="#" title="?">Reduktionsventiler</a></li></ul>
Avatar billede packo Nybegynder
20. oktober 2007 - 17:30 #3
Ser rigtig godt ud
Mange tak :)
Avatar billede w13 Novice
20. oktober 2007 - 17:42 #4
Så lidt. Og tak for point.
Avatar billede roenving Novice
21. oktober 2007 - 05:36 #5