Avatar billede plysgaard Nybegynder
20. oktober 2007 - 14:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke installere Win xp

jeg har prøvet at installere Win xp, på en splinter ny Zepto bærbar.. men efter logo skærmen på bios går den bare i sort skærm og blinker med en lille hvid streg i venstre hjørne...

Hva gør jeg lige nu???

Har været inde i Bios og disable AHCI, og min installations cd er med Service pack 2...
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. oktober 2007 - 14:30 #1
Der er pt ingen nye Zepto maskiner der understøtter XP - bare info :)
Avatar billede thesheriff Nybegynder
20. oktober 2007 - 14:36 #2
Det er ikke tilladt, at oprette det samme spørgsmål 2 gange:

http://www.eksperten.dk/spm/801902

Jeg kan se du er ny her på Eksperten, så det vil være en rigtig god idé at læse denne faq:

http://expfaq.dk/

I denne tråd lægger du selv et svar, som du efterfølgende accepterer for at lukke spørgsmålet. Se http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar

Og så fortsætter vi i dit oprindelige spørgsmål, så ingen bliver sure :)
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2007 - 14:51 #3
"Der er pt ingen nye Zepto maskiner der understøtter XP - bare info :)" Vil det sige at den kun understøtter Vista og f.eks. ikke Linux?
Avatar billede plysgaard Nybegynder
20. oktober 2007 - 15:08 #4
ok
Avatar billede sijmonj Nybegynder
20. oktober 2007 - 15:10 #5
jeg har XP på min zepto ;S
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. oktober 2007 - 00:17 #6
De har vist lavet om på xp driver support kan jeg lure udfra ftp sitet :)
Avatar billede sijmonj Nybegynder
21. oktober 2007 - 15:30 #7
okay ;D.. de har bare nogen problemer med at man ikke får de rigtige drivere med den CD når man køber deres zepto'er .. derfor skal man ind og hente dem på internettet .. men det kan man ikke fordi man ikke har noget internet da driverene ikke passer til ens Internet :S