Avatar billede saking Nybegynder
20. oktober 2007 - 12:45 Der er 3 kommentarer

Hvilken bærbar?

Vi har kigget på to bærbare, den ene fra Aldi, og den anden fra Elgiganten. Vi skal bruge den til grafiske opgaver.

Hvilken en kan I anbefale, den skal kunne køre Adobe Photoshop CS3.

Bærbar 1:

Packard Bell
AMD Turion 64 2xTL56
2 GB DDR2
160 BG Harddisk
128/831 MB GeForce 7100M
Vista Home
Pris: 5999,-

Bærbar 5:
Medion
Intel Centrino Duo T5250
2 GB DDR2
160 GB Harddisk
Intel® Graphics Media Accelerator X3100
baseret på PCI-Express-teknologi
Vista Home
Pris: 5999,-

Link til dem:
http://aldi.dk/COMP_DK/OFFER_42/OFF01.HTM
http://www.elgiganten.dk/store/binary/5257/file?download=true

PS. Har lånt beskrivelserne af bærbarene fra en herpå Eksperten :o)
Avatar billede callsen Nybegynder
21. oktober 2007 - 02:24 #1
Opgav at vejlede dig. Gider ikke sidde og kigge hele elgigantens tilbudsavis igennem. Hvis det var det jeg ville, så havde jeg ikke tændt computeren, men bare kigget weekendens reklamer igennem. :)
Avatar billede zzup Nybegynder
22. oktober 2007 - 17:31 #2
Køb en zepto istedet.. www.zeptoeksperten.dk
Avatar billede osborne Nybegynder
03. maj 2008 - 01:28 #3
Køb en stationær istedet hvis den skal være til seriøst grafisk arbejde