Avatar billede k_la Nybegynder
20. oktober 2007 - 12:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Får du det du betaler for ?

Har du testet din internet hastighed fornyligt?
Hvor længe er det siden du sidst har testet om din internet udbyder leverer den download hastighed som abonnementet angiver (selvfølge - transmissionstab).
TDC uden at informere kunderen indført begreberne "max hastighed" og "best effort", hvilket betyder at man ved et abonnement på 4096/256 tilstræber at levere 4096/256 men kan vælge at levere 2048/256 istedet, hvis man er så uheldig at bo langt fra centralen eller bor i et område hvor TDC har for lidt kapacitet pga mange kunder med bredbånd.
Dette sker uden at kunden informeres og uden kompensation!

Jeg har brug for kontakt til andre TDC kunder som har fået hastigheden nedsat uden besked og kompensation
Avatar billede goose Nybegynder
20. oktober 2007 - 22:23 #1
Jamen jeg har fået nedsat min hastighed fra 20480/1024 til 8064/768 da jeg bor for langt fra centralen.

TDC har dog orienteret mig om dette, og nedsat min pris.

Det lyder lidt utroligt hvis de bare gør det, har de ikke orienteret dig overhovedet?

Nu har jeg godt nok bredbånd professionel med 24 timers service, men de skulle da nødigt behandle privatkunder dårligere end erhvervskunder ....

/Goose
Avatar billede olebole Juniormester
20. oktober 2007 - 22:42 #2
<ole>

goose >> Hvad skulle adskille TDC fra resten af erhvervslivet? Det er da normen, at privatkunder er drivvåde ned ad nakken (og E's soberheds-regel forbyder mig at sige af, hvad), mens erhvervskunder har honningmadder i numsen  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede k_la Nybegynder
21. oktober 2007 - 00:41 #3
Jeg har den opfattelse at der er tale om svindel, da der er tale om en bevidst handling - har derfor fået presset TDC til at hæve hastigheden igen (har i foråret fået rette en kabel fejl - så jeg vidste at linien kunne klare det)
Avatar billede k_la Nybegynder
29. august 2010 - 13:30 #4
Lukker