Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2007 - 07:50 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

TIlføj Admin til Forum

hejsa :)
- jeg har fundet mig et forum, men desværre er det uden admin funktion.

Er der nogle der ved, hvordan man tilføjer admin funktion?
- Jeg havde forestillet mig at man loggede ind med et brugernavn og kode. Så får man adgang til at slette "svar" og "spm" ...
I kan se forummet her: www.csucces.frac.dk/forum/forum.php

Kan godt sætte nogle flere point på, hvis det er ;)

På forhånd tak :)
Avatar billede superdreng Nybegynder
20. oktober 2007 - 14:26 #1
Hej saebe

Det er lidt svært når vi ikke lige kender den forum-script :-)

Giv et link til den, så vi kan se hvordan den er bygget, så kan det godt være jeg kan hjælpe dig! :D
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2007 - 14:46 #2
Hmm ... Du kan hente det: http://www.crump.dk/?page=page&id=29
Det er nederst på siden ;)
- Håber du kan hjælpe mig :b
- Hvis du vil kan du få min MSN?
Avatar billede woowii Nybegynder
20. oktober 2007 - 14:56 #3
Hvis du vil have et brugersystem til det vil jeg foreslå at du henter et andet gratis forum hvis du ikke selv har noget kendskab til PHP - jeg tror ikke du finder mange herinde som vil kode et brugersystem til dig uden betaling. :)
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2007 - 14:59 #4
Hmm. Jeg prøver at lære PHP... så, hvis der var nogle der gad og gøre det denne ene gang, kunne jeg måske lære af det? ;-)

//og forresten woowii, jeg har fået det til at virke med den der tagwall ;) Med link'sne der :b
Avatar billede woowii Nybegynder
20. oktober 2007 - 15:56 #5
Hvis du prøver at lære PHP vil jeg foreslå at du bare kaster dig ud i det - læs nogle guides (og evt. bøger) og gør det så godt du kan.

Derudover findes der en masse gratis scripts rundt omkring, så jeg kan ikke rigtig se hvorfor du absolut vil have en herinde til at skrive et til dig. Jeg (og alle andre herinde ^^) vil gerne hjælpe dig hvis du har problemer med noget specifikt, men som sagt tror jeg ikke du skal regne med en der er nogen som gider give dig gratis PHP-lektioner. ;)
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2007 - 16:22 #6
Aha , nu forstår jeg hvad du mener med det :)
- jeg kan godt se, hvad du mener, og jeg har læst guides osv.
- sorry for dette indlæg, kan godt se det er forkert ;s. Kan jeg slette det på nogen måde?
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2007 - 18:23 #7
/Lukket
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2007 - 17:29 #8
Jeg giver mig selv pointne... da ingen har ville skrive et svar for at få dem :s

fortsat god "Eksperten.dk" :)