Avatar billede dionysios Nybegynder
19. oktober 2007 - 14:47 Der er 2 kommentarer

HDD til 2 computere.

Hej Allesammen

Ville lige høre jer herinde inden jeg gjorde noget dumt :)

Jeg har en ekstern HDD som jeg gerne ville sætte til 2 computere. Min HDD har både USB & firewire udgang. Måden jeg havde planer om at gøre det på, var at sætte USB kablet til min desktop og firewiren til min laptop. Kan det give nogen vanskeligheder?

Med venlig hilsen
Dionysios
Avatar billede venturer Nybegynder
19. oktober 2007 - 14:51 #1
Det kan give store vanskligheder.
Disken er kun beregnet til at være tilsluttet med det ene ELLER det andet stik.
Hvis flere maskiner skal benytte den samme disk skal du have fat i en NAS løsning. Så bliver den tilsluttet netværket i stedet for USB.
Avatar billede bit-phreak Nybegynder
21. oktober 2007 - 21:31 #2
du skal nok nøjes med at sætte harddisken til den ene af computerne og derefter kunne du evt dele den over netværket