Avatar billede gumfii Nybegynder
19. oktober 2007 - 11:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

HL2 Episode 1, vil ikke installere!

Jeg har lige fået et trip med at skulle spille HL2 + HL2 episode 1.
Det gik fint med at installere Steam og Hl2, men da jeg sætter episode 1 DVD'en i, siger den:

"Not enough free disk space to run steam" når jeg trykker på "install episode one"

Hvorfor??

Jeg har jo installeret steam, og har ca. 33 GB ledig plads på min HD...
Avatar billede sherlock Nybegynder
19. oktober 2007 - 14:29 #1
Hvor ligger dit temp-directory, og hvor meget plads er der på den disk?
Avatar billede gumfii Nybegynder
20. oktober 2007 - 17:51 #2
Ved ikke hvor mit temp-directory ligger....ved ikke engang hvad det er :)
Der er i alt 186 GB plads på disken, siger den.
Avatar billede gumfii Nybegynder
27. november 2007 - 06:53 #3
nå...