Avatar billede oxford Nybegynder
09. juni 2001 - 21:13 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Info om gamel toshiba bærbar

Jeg har et problem med at finde hvad følgende toshiba er udstyret med ( cpu,skærm,ram,drev....)
T3300.
Jeg har selv en satellite 220cs, men mit floppy drev er defekt. Jeg tænkte det måske passede.
Avatar billede madskp Nybegynder
09. juni 2001 - 21:22 #1
Avatar billede oxford Nybegynder
09. juni 2001 - 21:29 #2
Jeg har selv været på toshiba.dk, men de har ikke så gamle modeller med i listen over \"gamle bærbar\".
Jeg ved at t2100 er med 486-dx2 og 4 mbram.
Avatar billede oxford Nybegynder
09. juni 2001 - 21:32 #3
http://www.csd.toshiba.com/cgi-bin/tais/support/supp_tech_cent.jsp?
Denne side er også kun med pentium maskiner.
Avatar billede madskp Nybegynder
09. juni 2001 - 21:42 #4
Jeg fandt lige nogen specifikationer på den godt nok på tysk men bedre end ingenting
http://www.toshiba.de/computer/produkte/notebooks/t3300sl/produkt.htm
Avatar billede madskp Nybegynder
09. juni 2001 - 21:45 #5
Avatar billede oxford Nybegynder
09. juni 2001 - 22:03 #6
Jeg tror ikke den er helt magen til, men din insats var god. Jeg kører til Køge i morgen og kigger på den.
Tak for hjælpen.
Avatar billede madskp Nybegynder
09. juni 2001 - 22:05 #7
Tak for point. Jeg tror dog at det kan blive svært at få den flyttet over da det tit er lavet som en meget integreret enhed. Men det er da forsøget værd!