Avatar billede thc4230 Nybegynder
18. oktober 2007 - 16:31 Der er 4 kommentarer

computer vil ikke starte op?

jeg har lige skiftet mit bundkort og cpu, til noget nyt.
cpuen er en 3.2 intel 4. og bundkortet er et asus p4v8x-mx.

der hvor jeg købte bundkortet stod der det understøttede min cpu, men her kommer mit problem.

når jeg har sat det hele i og den starter fint, men når den skal til og åbne XP så genstarter den?

kunne forstille mig at bios'en skal opdateres men er ikke helt sikker?

håber nogle kan hjælpe mig!
Avatar billede matcho Nybegynder
18. oktober 2007 - 18:38 #1
Har du ikke ny installeret XP hvis ikke så er det ikke så mærkeligt den ikke starter op.
Avatar billede hottadpole Nybegynder
18. oktober 2007 - 18:41 #2
For at uddybe svaret fra matcho så sker der det, at Windows under opstart forsøger at installere drivere til hardware der ikke længere er til stede. Du kan muligvis redde den ved at vælge at reparere installationen, men der er nu ikke noget som en nyinstalleret maskine.
Avatar billede off-line Nybegynder
18. oktober 2007 - 20:11 #3
Det kan være en konflikt mellem HD og CD drevet. Prøv at kable og eller jumpe om.
Avatar billede off-line Nybegynder
06. december 2007 - 23:19 #4
Lad være med at lægge spørgsmål på Eksperten, når du ikke gider følge op:(