Avatar billede olemadsen82 Nybegynder
18. oktober 2007 - 14:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mailserver modtager ingen mail.

Hej.

Jeg har skiftet min xp pro mail/webserver ud med en 2003 server.
Efter dette skift kan jeg ikke længere modtage mails.

Når jeg sender noget til mail serveren forsvinder det bare. Jeg får ingen fejl ved afsender eller i log på server.
Hvis jeg logger ind på webmail kan jeg godt sende fra mailserveren. så den del virker fint.

Jeg kører også en iis server, ved ikke om der kan være noget der.
Har afinstalleret microsoft smtp service.

Er der nogen der har et bud, ville jeg blive meget glad
Avatar billede tp_aalborg Nybegynder
21. oktober 2007 - 11:22 #1
Puha. Det er altid svært at svare på det uden mere viden om opsætningen. Umiddelbart vil jeg mene at den smtp service skal geninstalleres (igen). For det er jo den som sørger for afsendelse og modtagelse af mails både til pop3 servicen og almindelig smtp.
Avatar billede olemadsen82 Nybegynder
08. januar 2008 - 15:13 #2
Lukker..Problemet viste sig at være dns i forhold til en spærret port 25 ved tdc