Avatar billede kimley Nybegynder
17. oktober 2007 - 20:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Biosupdate

Hej jeg har købt et Asrock p4vm900 sata 2
Har læst mig frem til at en biosupdate vil være en fordel.

Er der en der kan hjælpe mig.. Har fundet siden men er det dos elle win version jeg skal tage. Har ikke diskette drev med cd/dvd drev...              http://www.asrock.com/mb/download.asp?Model=P4VM900-SATA2
Avatar billede kimley Nybegynder
17. oktober 2007 - 20:53 #1
ups der skal stå eller win og men ikke med cd/dvd drev :-(
Avatar billede raevdal Nybegynder
17. oktober 2007 - 21:43 #2
Hejsa

Hvis du ikke har diskettedrev vil det nok være en fordel at bruge win(dowsversionen). Det kræver selvfølgelig at du har windows kørende

Der er en god lille vejledning her under How to update

Giver det mening?
Avatar billede kimley Nybegynder
17. oktober 2007 - 21:45 #3
Ja det gør det da...Takker for svar.. er jo lidt nervøs for det med bios update
Avatar billede raevdal Nybegynder
17. oktober 2007 - 22:02 #4
Man skal også være varsom
Men hvis du er sikker på at det er denne update - og ellers følger vejledeningen - så er det lige ud af landevejen
Avatar billede kimley Nybegynder
17. oktober 2007 - 23:04 #5
Det var lige ud af landevejen ;-)