Avatar billede raevdal Nybegynder
17. oktober 2007 - 16:49 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Henvisninger/relationer i MS Visio 2003 Pro

Hejsa

Jeg skal i gang med at lave et større rutediagram i Visio. Derfor har jeg behov for at lave links/henvsininger fra en side til en anden (eks. fra side 2 til side 4 hvor den rute fortsætter)
Jeg kan selvfølgelig gøre det manuelt - men hvis man kan lave disse henvisninger dynamiske, vil det jo gøre det hele lidt lettere. JEg kende rendnu ikke størrelsen af diagrammet - så der kan ske meget ;-)

Jeg har forsøgt at læse mig frem til en løsning. Jeg tror nu tiden er inde til at spørge de brave eksperter. Her plejer man altid at kunne få et godt råd :-)
Avatar billede neoman Novice
17. oktober 2007 - 17:13 #1
Er det sådan en off-page reference dims du eftersøger ?http://office.microsoft.com/en-us/visio/HA011003881033.aspx
Avatar billede raevdal Nybegynder
17. oktober 2007 - 21:35 #2
Det kan det godt være

Men det med det dynamiske kan jeg ikke lige se - skal måske lige bikselidt mere med det
Avatar billede neoman Novice
18. oktober 2007 - 11:54 #3
Hvis det ikke er "det" - kan du uddybe hvad du mener med "dynamisk"  ?
Avatar billede raevdal Nybegynder
18. oktober 2007 - 12:30 #4
Det jeg mener - og som jeg måske ikek har skrevet så tydeligt er at jeg gerne vil have gensidige henvisninger mellem side 2 A og side 4 A (ekspempelvis)
Måske er det bare mig der ikke lige kan gennemskue hvordan man kan gøre det
Avatar billede neoman Novice
18. oktober 2007 - 12:37 #5
Har du prøvet den off-page reference ? Så vidt jeg kan se så er det den du eftersøger - i linket står jo at man kan sætte dens udseende til Incoming, Outgoing osv - og kan bruge den til at navigere frem (eller tilbage) til den side som off-page linket henviser til.
Avatar billede raevdal Nybegynder
22. oktober 2007 - 20:23 #6
Hej Neoman

Det ser ud til at det bliver dig der kommer med det bedste svar
- så smider du et svar er der point

Tusind tak for hjælpen - beklager at jeg i første omgang lød lidt skeptisk. Det ser rigtigt ud nu hvor jeg har arbejdet lidt med det
Avatar billede neoman Novice
23. oktober 2007 - 13:23 #7
Fint nok:)