Avatar billede fr4gm3nt Nybegynder
17. oktober 2007 - 15:25 Der er 9 kommentarer

Keyboard problemer

Var ikke sikker på hvor jeg skulle poste den her, men here goes..

Har lige fået nyt tastatur (Microsoft Wireless Photo Keyboard) samt mus (Microsoft Wireless IntelliMouse Explorer 2.0), og har lidt problemer med tastaturet..

Det største problem er at hvis jeg i (kan vel også ske i andre spil) et FPS spil trykker "W" for at løbe fremad og derefter strafer "A / D", så går der imellem 2 - 10 sekunder før "W" holder op med at fungere, selvom jeg stadigvæk har den trykket nede så holder jeg f.eks. op med at løbe i spillet.

Aner ikke hvad dette skyldes, men kan forestille mig det er en indstilling, for det er helt nyt, har prøvet med nye batterier, og har installeret den nyeste driver.

Nogen forslag?
Avatar billede fr4gm3nt Nybegynder
17. oktober 2007 - 15:52 #1
#2:

Det ser ud til at gælde for alle knapper, hvis jeg holder f.eks. "Shift" nede og trykker på "F" og holder begge i bund, så vil den på et tidspunkt ignorere "Shift" og skifte til at lave små f'er.
Avatar billede a1a1 Novice
17. oktober 2007 - 16:14 #2
det er ikke fordi at computerens keyboard er "sat til det"

under kontrolpanel -> regional and language options -> vælg languages -> klik details -> klik keysettings og fjern alle

;o)
Avatar billede fr4gm3nt Nybegynder
17. oktober 2007 - 16:25 #3
Kan ik' helt finde frem til det, kører på et dansk styresystem, og synes at have en ide om hvad det er jeg skal ind i, men er ikke sikker, kunne du dirigere mig enten via. de danske beskrivelser eller screenshots?..

Det er for resten Vista Premium jeg kører, ved ikke om det gør en forskel.
Avatar billede fr4gm3nt Nybegynder
18. oktober 2007 - 22:45 #4
Bump
Avatar billede a1a1 Novice
19. oktober 2007 - 02:40 #5
var på en engelsk xp da jeg lavede det
kender ikke til vista ;o) (men det må vel have noget kontrol panel, eller?)?

har du installeret software til keyboardet, hvor du evt. kan ændre instillinger i?

har desværre ikke dk os ;o)
Avatar billede fr4gm3nt Nybegynder
21. oktober 2007 - 21:32 #6
Har installeret den nyeste driver til Windows Vista Premium 32-Bit, men kan ikke se hvor jeg skulle kunne rette det henne
Avatar billede fr4gm3nt Nybegynder
14. november 2007 - 12:37 #7
Bump? :/
Avatar billede fr4gm3nt Nybegynder
20. november 2007 - 19:47 #8
Bump igen igen.. Sidder stadigvæk med et møg gammelt tastatur, er der ingen der ved hvordan jeg kan løse det her problem? :(
Avatar billede fr4gm3nt Nybegynder
28. november 2007 - 15:46 #9
.......