Avatar billede javaspasser Nybegynder
17. oktober 2007 - 15:19 Der er 4 kommentarer

Streame mp3 i flash

Det burde vel egentlig være ligetil, men der er ingen information at hente i hjælpesektionen omkring dette emne.

Jeg skal have lavet en .swf-fil uden noget billede, men som afspiller en mp3-fil der fylder 7mb. Problemet er at, som det er nu, skal hele filen hentes før den begynder at afspille. Det ville jeg gerne have lavet om til at filen afspiller med det samme, alt imens resten af sangen loades.

Jeg har kun 1 frame hvor musikstykket ligger i. Hvis jeg vælger "Stream" i "Properties" (hvilket jo burde være mest logisk at vælge) resulterer det i at den færdige .swf-fil fylder 1kb og ikke afspiller noget som helst.... Hvad gør man her ??

Knus Line
Avatar billede per-olof Nybegynder
17. oktober 2007 - 18:14 #1
Flash Media Server
Avatar billede javaspasser Nybegynder
17. oktober 2007 - 23:05 #2
Hej Per-olof,

Det lyder som noget omstændigt noget. Det burde da være muligt at lave denne feature i en .swf-fil i programmet Flash ?

Line
Avatar billede per-olof Nybegynder
18. oktober 2007 - 16:46 #3
Ikke ægte stream, men med hjælp af php http://www.flashcomguru.com/index.cfm/2005/11/2/Streaming-flv-video-via-PHP-take-two ok en *.flv fil
Avatar billede oleoleo1 Nybegynder
20. oktober 2007 - 01:35 #4
Hej Line.

der er nogle gode video tutorials på området her: http://www.gotoandlearn.com/