Avatar billede staz Nybegynder
09. juni 2001 - 19:21 Der er 12 kommentarer og
6 løsninger

Feedback tak

Jeg vil gerne have lidt konstruktiv kretik på denne side. Især på loadtiden.

http://groovezone.any.za.net/index.php

---- Staz ----
Avatar billede blood Nybegynder
09. juni 2001 - 19:22 #1
Jeg vil godt give dig 10@13 for en dejelig kopi af microsoft´s  \"Siden kan ikke vises\" side :o)
Avatar billede zycho Nybegynder
09. juni 2001 - 19:24 #2
Okay Loadtiden er FULDSTÆNDIG uacceptabel!!

Sider med ADSL 512 / 128 og det tager fanmde lang tid at komme ind på siden!!

Selve siden ser cool nok ud, men den load tid skal der laves noget ved! Det må være langsom server din side ligger på.
Avatar billede zycho Nybegynder
09. juni 2001 - 19:24 #3
blood >> Man kan godt komme ind på den. Tager bare laaaaaaaaaang tid...
Avatar billede blood Nybegynder
09. juni 2001 - 19:25 #4
Jeg kan ikke komme ind på den!
Jeg får bare Siden kan ikke vises lige med det samme
Avatar billede staz Nybegynder
09. juni 2001 - 19:26 #5
Jeg var nemlig i tvivl om det. Det er fordi jeg skal bruge en server der understøtter php og den skal have ftp. Nogle der kan låne mig lidt plads måske.
Avatar billede staz Nybegynder
09. juni 2001 - 19:28 #6
Hvis man kigger på siden fylder den \"kun\" 19 kb, og det skulle en alm. forbindelse sagtens kunne klare, men..... ?

----- Staz ----
Avatar billede blood Nybegynder
09. juni 2001 - 20:12 #7
Avatar billede engrob Nybegynder
09. juni 2001 - 20:24 #8
Hmm, er inspirationskilden måske jubii.dk. Det ligner måske en smule for meget. Tænker mest på bunden, men ellers er designet okay, hvis man er til ikke-alt-for-seje-men-ret-normale sider. Farverne passer egentlig meget godt sammen, men det er alligevel ikke verdens pæneste farver.

Og ja, loadtiden er lang. Meget lang.

En ret middelmådig oplevelse. Du kan vel få karakteren 9 ca.
Avatar billede blood Nybegynder
09. juni 2001 - 22:36 #9
Jubii jeg kan se siden! :o)
Avatar billede ralphitz Nybegynder
10. juni 2001 - 01:58 #10
Ser egentlig ok ud ...
Sidder og kigger på siden i Mozilla under RedHat, og en lille kommentar er at du måske skal gøre lidt ved Login knappen .. den ser lidt malplaceret ud ...
Og en lille typo? .. sponsorer med r i enden .. ikke sponsore ..
Næste lille fejl:
Hvi jeg går ind under clubguide bliver siden for lang, og baggrundsfarven for menuerne bliver ikke fuldt hele vejen med ned ... se:
http://www.but.auc.dk/~0032rnj/eksperten/snapshot1.png
Har du iøvrigt overvejet at lave det kort som imagemap?

Ang. din sms-sender ... 1) den meldte fejl da jeg prøvede at sende en sms .. 2) tælleren virker ikke i Mozilla ..

Alt i alt er der nok lige en del smådetaljer der skal pudses af før den er klar til launch ...
Avatar billede jd Nybegynder
10. juni 2001 - 02:08 #11
Hmm... jeg kan heller ikke se siden...
Avatar billede xzxzx Nybegynder
10. juni 2001 - 03:57 #12
Okey side. Men de blå menu-træ er ikke lige lange. Der skal også nået margin på den hjøre menu, så de bliver lige centret fra midten!

Avatar billede staz Nybegynder
10. juni 2001 - 11:33 #13
Blood >> www.f2s.com er lukket for brugere det næste stykke tid.

ralphitz >> Sponsor(e) var jeg i tvivl om hvordan staves så tak for det. Tælleren under sms, er der sneget sig en script bummert und under, vil blive retter. Load tiden skal der jo laves noget ved, men jeg ved ikke hvor jeg kan uploade den. Jeg skal bruge php og ftp så...

Til sidst. Ved mig er der nogle sider der fucker ved jer. Sms - spil hænger sammen, hvordan ved jer. Sjov kan ikke vises. Party guiden får man denne besked.
Warning: Failed opening \'html/partyguide\' for inclusion (include_path=\'\') in /host/g/r/o/a/n/y/groovezone.any.za.net/index.php on line 158
Nogle der ved hvad det betyder. Den skriver også der opstod fejl på siden i bunden. Nogle der ved hvad det er for en.

---- Staz ----

Avatar billede staz Nybegynder
11. juni 2001 - 09:24 #14
Mkay, prøv så på www.friserverpalds.dk/groovezone

---- Staz ----
Avatar billede staz Nybegynder
11. juni 2001 - 09:25 #15
Prøv denne i stedet:

http://www.friserverplads.dk/groovezone/

---- Staz ----
Avatar billede jakoba Nybegynder
11. juni 2001 - 23:13 #16
Det var dog en uhyggeligt lang loadtid.

inde midt i en tabelcelle kommer der pludselig:
<b>Warning</b>:  Undefined variable:  side in <b>D:\\webs\\friserverplads.dk\\groovezone\\Index.php</b> on line <b>226</b><br>

og så kommer der en <html> kommando igen. Et helt HTML dokument indeni den der tabelcelle.

Det må nok siges at være ret så ulovlig HTML kode :) Lavet med en \"avanceret\" WYSIWYG editor ?

Men jeg tror nu mest at den laaaaaaange loadtid kommer af at dit .php script er meget langsomt til at generere siden. Hvad med at zippe det og lægge det ud som en fil vi kan downloade og kikke på.

mvh JakobA
Avatar billede Kengun Praktikant
01. august 2001 - 08:34 #17
På min statusbar får jeg meldingen \"Done, but with errors on page.\" Men jeg synes det er en flott side! - Her kjører jeg på 2MB linje og siden vises da raskt :) Foreløpig gir jeg 10@13, men med noen få justeringer får du bedre karakter :) - \"Keep up the good work\"!
Avatar billede staz Nybegynder
10. august 2001 - 01:02 #18
Undskyld det har taget så lang tid og få lukket dette spm. Og tak for hjælpen.

---- Staz ----