Avatar billede kaizers Nybegynder
16. oktober 2007 - 17:17 Der er 3 kommentarer

forbindelses problem med Netgear wgr614 v7

Hej

Har en Netgear WGR614 v7 trådløs router, som er holdt godt op med at virke.
Problemet er  at man ikke kan connecte til den, hverken trådløst eller med kabel. Det eneste den går er at lyse i powerknappen. "internet" og de fire LAN porte står bare og blinker konstant. hvis man sætter kabel i, bliver man connected og milli sek. efter smidt af. og det bliver det ved med.

Det hjælper hverken at tage strømmen eller bruge reset knappen..

På forhånd tak
Avatar billede disconico Nybegynder
16. oktober 2007 - 18:50 #1
Du har nok tænkt tanken, men mit bud ville være at få den smidt ned i den butik du har købt den i, og så få en ny :) Du har jo altid 2 års garanti på købeloven.
Avatar billede fedora Nybegynder
16. oktober 2007 - 21:00 #2
Så vidt jeg husker har man 2 års reklamations ret. Garanti er noget producenten skal give med ekstra ;)
Avatar billede nksdk Nybegynder
19. oktober 2007 - 11:25 #3
Tag router og købsbevis (kassestrimmel) med i TDC-butikken - de bytter uden videre. Jeg har selv fået byttet helt smertefrit.