Avatar billede mduelund Nybegynder
16. oktober 2007 - 16:13 Der er 2 kommentarer

Fil deling på 2 WinXP maskiner.

Hej.

Jeg har et problem med vores netværk. Jeg har to bærbare pcer. En IBM med internt trådløst netkort og en HP med et trådløst netkort i siden.

De er begge to koblet på vores Fullrate trådløse router og er fint på internettet begge to.

Men jeg kan ikke få lov at komme ind på computerne igennem "Netværkssteder". Når jeg går ind i "Vis Arbejdsgruppecomputere" kan jeg se begge to. Men når jeg trykker, kommer der en fejlmeddelelse:

"xxx er ikke tilgængelig. Du har muligvis ikke tilladelse til at bruge denne netværkserssourse. Kontakt serverens administrator for at finde ud af, om du har adgangstilladelse."

Hvad kan jeg gøre?
Gæstekontoen er aktiv på begge maskiner.

Mvh
Michael
Avatar billede mduelund Nybegynder
16. oktober 2007 - 16:31 #1
Nå, reboot er vejen frem...
Avatar billede mduelund Nybegynder
16. oktober 2007 - 17:18 #2
Nå, nu er den gal igen..