Avatar billede dc Nybegynder
16. oktober 2007 - 15:16 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fil genererings tool med definer bare fil størrelser.

Jeg er på udkig efter et freeware program/tool som kan generere testdata file med definer bare størrelser.

F.eks.
Generer en fil på 40MB og en på 40.1MB

Indhold af filer kan bare være random tekst og file-extension er ligemeget.

Jeg har prøvet at google på "file size generator", men fandt kun døde links til "http://3d2f.com/download/23-902-file-generator-free-download.shtml".

Kender du et andet freeware program eller kan du selv lave et som jeg kan bruge (Windows XP).
Avatar billede old-faithful Praktikant
16. oktober 2007 - 17:37 #2
Eller du kunne bruge f.eks. "Dummy File Creator": http://mynikko.com/dummy/
Avatar billede dc Nybegynder
17. oktober 2007 - 09:33 #3
Wow to rigtig gode svar :O)
1000 tak for det og det virker perfekt!

Points går til old-faithful da det var et svar.
trav4u2 du har kun lavet en kommentar, selvom det egentlig er dig som burde have points.
Avatar billede nielle Nybegynder
17. oktober 2007 - 09:51 #4
Til en anden gang: Det er tilladt at bede folk om at lægge et svar, hvis de ikke allerede har gjort det. Der er en del, af dem som svare herinde, som venter med at lægge et svar til at spørgeren har tilkendegivet at han vitterligt har fået løst sit problem.
Avatar billede old-faithful Praktikant
17. oktober 2007 - 11:58 #5
Trav4u2 vil du have pointene?
Avatar billede trav4u2 Novice
17. oktober 2007 - 13:48 #6
Tak for tilbudet, men behold du dem bare :-)
Avatar billede old-faithful Praktikant
17. oktober 2007 - 13:56 #7
Ok, tak :-)