Avatar billede voyager_dfs Nybegynder
16. oktober 2007 - 11:43 Der er 1 kommentar

Netværks speed test

hey.
jeg skal ha lavet nogen speed test på mit netværk, og er blivet lidt træt af

at skulle sidde med "stop-ur" og teste, lige nu bruger jeg Bitmeter med dens

Stopwatch og skriver ned hvad avg UL/DL, Max UL/DL, total time og total UL/DL,

samt tager et billede af grafen,
er der ikke et software der ude hvor jeg bare siger uploade denne fil til

denne server, og så giver dem mig en herlig log lige til at ligge ind i word
Avatar billede hanseman_luchter Nybegynder
15. november 2007 - 15:57 #1
Prøv IPerf. Den kan meget, og jeg vil ikke blive overrasket hvis den kan genererer en text-fil til dig.
http://www.noc.ucf.edu/Tools/Iperf/default.htm