16. oktober 2007 - 09:39Der er
4 kommentarer og 1 løsning
Indsætte tom række
Når jeg prøver at indsætte en tom række via Indsæt -> Række, får jeg beskeden "For at forhindre mulige tab af data kan Microsoft Office Excel kun flytte tomme celler ud af regnearket". Kan man kun indsætte tomme rækker ved at markere og flytte alt det der står under det sted, man vil indsætte en tom række ? Jeg bruger Excel 2003.
Jeg tror du på en eller anden måde har fået fyldt alle rækker op. - gå til den nederste række af dine data - highlight alle rækker herfra og ned til bunden og slet disse rækker så ville jeg mene du kunne indsætte rækker igen.
På et tidspunkt skiftede jeg skriftype, og det gjorde jeg ved at markere hele regnearket, og dernæst ændre skrifttype fra standardskriften. Det har åbenbart fyldt alle celler med en slags indhold.
Nej, en formattering vil ikke give en "fyldt" celle. Derimod vil et mellemrum give en fyldt celle man ikke kan se er fyldt med noget. Og skulle man være så uheldig at dette sker i en celle i row 65536, som er den sidste, kan man ikke indsætte yderligere rækker.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.