Avatar billede elm Nybegynder
15. oktober 2007 - 15:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

XP Medie Center Sprog

Jeg købte i Januar en HP Medie Center computer med XP Medie Center styresystem på.
Mit problem går ud på at jeg i dag har prøvet at downloade Internet Explorer 7 fra Microsoft´s hjemmeside, når jeg starter instalationen så siger den at "Denne instalation understøtter ikke operativsystemets nuværende sprog" og så kommer den ikke videre.
Efter min mening så er min XP på dansk, alle menuer, internet explorer 6 osv. osv.
Prøver jeg at højre klikke på denne computer for at vise engenskaber så står der ud for system :

Microsoft Windows XP
Medie Center Editon
Version 2002
Service Pack 2

Jeg prøvede for sjov at trykke F8 i opstarten, for at prøve i fejlsikret tilstand og der lage jeg mærke til at sproget på skærmen var på Engelsk.
Men resten af Windows er på dansk.

Har jeg slet ikke mulighed for at instalere IE 7 og Medieplayer 11 på min maskine. ???

/elm
Avatar billede hcma Novice
15. oktober 2007 - 15:46 #1
du er nødt til at tage IE7 på engelsk :o)

Windows Media Center Edition er i bund og grund en engelsk udgave hvorpå der er lagt en dansk sprogpakke.  Så du er pisket til at tage IE7 på engelsk, hvis du vil have opdateret din browser
Avatar billede elm Nybegynder
15. oktober 2007 - 15:54 #2
Det vil sige at jeg sidder med en "Dansk" version af XP og så en Internet explorer på Engelsk.
Det var da godt nok noget skidt.....
Avatar billede elm Nybegynder
15. oktober 2007 - 15:57 #3
Jeg fandt lige ud af at Medie Player 11 virker fint på min XP