Avatar billede mistah Nybegynder
15. oktober 2007 - 15:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

CITRIX forbindelse

Hejsa

Jeg har en flok brugere "domain users" der på XP maskiner, i et AD miljø, skal kunne tilgå en Citrix klient.

Når jeg kører klient programmet som administrator fungerer det efter hensigten.
Når brugeren logger på, starter wfica32.exe i proces oversigten men citrix applikationen starter ikke.

Gruppen "domain users" har fuld rettighed til installations mappen.

Forslag modtages:
Avatar billede tonygk Nybegynder
15. oktober 2007 - 19:17 #1
Dine kliienter skal have lokale administrator rettigheder. ellers kan de ikke starte ICA app.
Avatar billede strych9 Praktikant
16. oktober 2007 - 06:20 #2
Hvis det ikke er acceptabelt, så må du igang med sådan noget som Application Compatibility Toolkit. Dette må være et problem som andre har haft og løst...
Avatar billede tonygk Nybegynder
16. oktober 2007 - 06:39 #3
Nemlig, problemet har jeg haft, er har løst på den måde.
Avatar billede mistah Nybegynder
16. oktober 2007 - 16:57 #4
Jeg fandt en opdateret version af ICA klienten på Citrix's egen hjemmeside.
Problem løst uden overnævnte. Men tak for indsatsen.
Avatar billede tonygk Nybegynder
16. oktober 2007 - 19:44 #5
det var så lidt.  ;--))