Avatar billede rask2 Nybegynder
15. oktober 2007 - 15:03 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Playstation 3

jeg overvejer meget at købe en playstation 3.

1. Hvad er forskellen på 60 og 40 GB udover lagerkapacitet?

2. Jeg har et gammelt fjernsyn med kun scart indgang. Kan jeg koble playstation til mit fjernsyn gennem en dvd som så er koblet til fjernsynet med scartstik?

3. kan man optage tv programker til playstation HD
Avatar billede nightowl24 Nybegynder
15. oktober 2007 - 15:16 #1
1. Der er færre usbstik i 40 gb versionen og der er ikke nogen kortlæser.
2. Ja, det burde der ikke være nogle problemer med, jeg mener at din dvd skal have component eller hdmi indgang.
3. Nej, men det er på vej.
Avatar billede nightowl24 Nybegynder
15. oktober 2007 - 15:17 #2
Tilføjelse til punkt nr. 1 - der er heller ikke mulighed for at spille playstation 2 spil på den.
Avatar billede rask2 Nybegynder
15. oktober 2007 - 15:28 #3
Jeg har en: Video, S-video, Y, Cb og Cr indgang.

YCbCr er jo luminans og chrominans for hhv. rød og blå, så de har vel ikke nogen betydning.
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. oktober 2007 - 16:24 #4
tilføjelse: playstation 1 spil er heller ikke muligt på 4 gb versionen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. oktober 2007 - 16:25 #5
4 gb = 40 gb
Avatar billede egr_sli Nybegynder
15. oktober 2007 - 17:46 #6
der er faktisk også lidt forskel i udseende på 40 og 60 gb versionen.
60 gb versionen har en pæn kromliste, det er faktisk en del pænere end uden :P
Avatar billede rask2 Nybegynder
16. oktober 2007 - 14:42 #7
Mht. de nævnte indgange, mener i så at dette er nok?

når dette er besvaret så smid et svar
Avatar billede egr_sli Nybegynder
17. oktober 2007 - 16:30 #8
kommer an på om du har tænkt dig at spille Fifa med tre af dine venner, så er 4 usb porte meget rart, men jeg vil vove at påstå at 2 usb porte er nok!
Avatar billede rask2 Nybegynder
17. oktober 2007 - 16:35 #9
Jeg tænkte ikke så meget på antallet af USB porte, men derimood om jeg kan sætte den til gennem min dvd med tidligere nævnte indgange.
Avatar billede rask2 Nybegynder
17. oktober 2007 - 16:35 #10
og så køre den gennem scart stikket!
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. oktober 2007 - 19:46 #11
Det burde der ikke være nogen problemer i.

Det er sagt før men dette er direkte fra Sony forelagt forskellen på "the first born" og "the new born":

40 Gb Harddisk (60 Gb i den originale + starterpack'en)

Denne udgave er IKKE bagudkompatibel, altså kan man IKKE spille spil der er udvilket til PS2 og PS-one på den. (dette kan man på den originale)

Der findes kun to USB-ind/Udgange, imodsætning til de fire på originalen.

Ingen adgang til evt. memorycards.

Udover ovenstående er alt identisk med "the first born"!
Avatar billede rask2 Nybegynder
18. oktober 2007 - 16:55 #12
Har selv fundet svaret. Med PS3 følger en omformer til scart.

Nightowl24 læg svar, så får du nogle point
Avatar billede rask2 Nybegynder
20. oktober 2007 - 14:03 #13
lukker mandag nightowl