Avatar billede wazi Nybegynder
15. oktober 2007 - 13:31 Der er 2 kommentarer

Bredbånd og Windows Me

Hej Eksperter.

Jeg sidder og roder med en gammel Windows Me computer som ikke kan komme på internettet. Jeg har lige skiftet netkort i maskinen og det fungerer tilsyneladende også fint.

Jeg har indstillet TCP / IP protokollen til følgende:

* Hent aut. IP.

* Benyt DHCP til WINS navnefortolkning

* Deaktiver DNS

Med winipcfg får jeg fint en DNS server og alt ser normalt ud. Jeg kan sagtens frigøre og forny det hele uden problemer.

Desværre kan jeg ikke få forbindelse til internetet. Jeg har slettet de gamle opkaldsprofiler og har ej heller valgt en proxy forbindelse.

Ydermere har jeg instalerert firefox men også uden held.

Fra dosvinduet kan jeg fint pinge min router, men jeg kan ikke få adgang til den via browseren som jeg kan på min xp maskine.

Håber i kan hjælpe, vil bestræbe mig på at svare hurtigt.
Tak
Avatar billede wazi Nybegynder
16. oktober 2007 - 13:04 #1
Slet ingen der vil byde ind???
Avatar billede justrace Novice
23. oktober 2007 - 23:01 #2
Hvad står der i IE - funktioner - internetindstillinger - fanen forbindelse?