Avatar billede jonasjuel Nybegynder
15. oktober 2007 - 12:02 Der er 3 kommentarer

Programmør Partner Søges.

Til opstart og drift af dating/bride online portal og firma.

Du:
Er en haj til php – asp osv.
Er interesseret i at opbygge et nyt firma.

Jeg er designer, kreativ og sælger, og har beskæftiget mig med online salg og markedsføring næsten hele livet.

Kunne dette være noget for dig ? Så send et par korte linjer om dig selv.  Alder, bopæl, uddannelse job osv..
Avatar billede softspot Forsker
15. oktober 2007 - 12:16 #1
Du må have stor tiltro til dine markedsføringsevner - det område er da relativt godt repræsenteret på internettet... ;-)
Avatar billede jonasjuel Nybegynder
15. oktober 2007 - 13:00 #2
Det har jeg skam også.. plus at det selvfølgelig er et unikt koncept.
Avatar billede g1um Nybegynder
16. oktober 2007 - 22:07 #3