Avatar billede telly Nybegynder
15. oktober 2007 - 10:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor ser de andre servere ikke den nye trust?

Hej eksperter,

Jeg har oprettet trust relationship mellem Domain1 og Domain2. Jeg kan fint, i UserManager, browse domain2, men går jeg på en anden server i Domain1 og vil browse derfra så kan jeg ikke, den siger at der ikke fantes nogen DC. Jeg har lavet en sync i domænet, men det hjalp ikke.

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2007 - 10:43 #1
Det er godt nok længe siden jeg arbede med NT, så det er efter hukommelsen.

"Jeg har oprettet trust relationship mellem Domain1 og Domain2"
Du skal da vist også gøre det mellem Domain2 og Domain1.

:-)
Avatar billede telly Nybegynder
16. oktober 2007 - 14:48 #2
Jeg løste problemet ved at tilføje serveren i domain1 til WINS i domain2, så kan alle servere/workstations se serveren i domain1.

Pokkers til gamle NT4...
Avatar billede telly Nybegynder
16. oktober 2007 - 14:49 #3
hov glemte at lave det som svar