Avatar billede livse9 Nybegynder
14. oktober 2007 - 22:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

visning af "switch between windows"

Jeg har åbenbart fået trykket på et eller andet, for i stedet for den lækre Vista visning hvor vinduerne ligger bag hinanden, er der nu den kedelige fra XP, hvor der kommer en boks op og man kan vælge hvilket vindue man vil arbejde i. Er der nogen der ved hvordan jeg får den anden visning igen?
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. oktober 2007 - 02:16 #1
Sikker på du bruger den rigtige tastekombination :) ?
Avatar billede nhe Nybegynder
15. oktober 2007 - 10:18 #2
Det lyder som om Windows Aero er slået fra. Prøv Kontrolpanel > Udseende og personlige indstillinger > Tilpas Farver > Åben klassisk visning for flere farveindstillinger. Vælg Windows Aero.
Avatar billede livse9 Nybegynder
15. oktober 2007 - 13:59 #3
Tak :)  smid et svar
Avatar billede nhe Nybegynder
15. oktober 2007 - 14:08 #4
Selv tak