Avatar billede bpv69 Nybegynder
14. oktober 2007 - 06:11 Der er 4 kommentarer

baggrunden bag teksten på ikonerne

Ohøj
Jeg har et problem med at når jeg skifter baggrund, eksempel bruger jeg den baggrund med græsset og himlen windows default vil jeg tro, det der så sker er at hvor icon teksten  står bliver den blå i baggrunden ligesom at teksten er highlighted.. nogle der måske kunne hjælpe der?

Best regards
bpv
Avatar billede Jensen DK Novice
14. oktober 2007 - 07:47 #1
Højreklik på skrivebord ned i egenskaber hen til udsende klik på efekter flueben i vis skygger under menuer og ok samt ok i første billed, måske genstart.
Avatar billede bpv69 Nybegynder
14. oktober 2007 - 09:09 #2
Det hjalp devære ikke, måske det skrevet lidt wird mit spørgsmål.

prøver igen når jeg skifter baggrund står ikon teksten med hvid som den os skal man bagved (ikon)tekstern er der en blå firkant"ramme", (ærlig talt ser det ret dumt ud)
Avatar billede Jensen DK Novice
14. oktober 2007 - 09:15 #3
I de 2 øverste vinduer i efekter i udsende skal der stå toningsefekt og neden under standart.
Avatar billede bpv69 Nybegynder
14. oktober 2007 - 09:30 #4
Stadigvæk det samme blå ramme bag teksten