Avatar billede kurdo Novice
13. oktober 2007 - 18:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

galleri system?

hejza, her for tiden, ser man tit et slags galleri, som mange forskellig sites bruger, noget der er lavet i javascript, med forskellig effecter.. ved i hvad den hedde ? evt nogle links?

for jeg skal nemlig have lavet en lille site, hvor jeg har nogle ting derinde, som jeg selv har designet, så ville være fedt med nogle billeder i! :) hehe, håber i har svaret! :)
Avatar billede nemlig Professor
13. oktober 2007 - 19:28 #1
Her er der flere forskellige at vælge imellem:

http://www.phpshark.dk/?p=category&id=12

Nogle af de mere smarte, mener jeg er lavet i Flash.
Avatar billede kurdo Novice
14. oktober 2007 - 09:51 #2
hmm, det eneste jeg vil have er hvor når man klikker på billedet så popper den op, med sådan css og javascript tror jeg vist nook, ikke en helt galleri, bare hvor den popper billedet op med en smart måde.
Avatar billede nemlig Professor
14. oktober 2007 - 10:05 #3
OK - har du et eksempel, som du kan sende linket på?
Avatar billede kurdo Novice
13. januar 2008 - 02:55 #4
lukket