Avatar billede svalgaard Nybegynder
02. december 1999 - 19:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

dvd player til win2000

Er der ikke nogen der har eller hved hvor man kan finde en dvd afspiller til windows 2000
Avatar billede cldu Nybegynder
02. december 1999 - 20:41 #1
til hvilket kort - eller HAR du et kort??

Ellers virker PowerDVD højst sansynligt :-)

http://www.dvdsoft.de - anmeldelser og SHAREWARE-programmer.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
02. december 1999 - 20:57 #2
Asus DVD virker fint
Avatar billede mhsdk Nybegynder
03. december 1999 - 09:35 #3
RealMagi Hollywood Plus køre fint med det kræver så også at du har et hollywood+ kort !
Avatar billede bliddo Nybegynder
12. december 1999 - 14:01 #4
Nemlig! Creatives Labs DXR3 Mpeg kort virker nemlig absolut ikke !! Hverken med deres egen drivere eller Hollywood's...
Avatar billede cldu Nybegynder
12. december 1999 - 15:36 #5
hhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallo?!?!?!? hvad med at acceptere/kommentere????
Avatar billede cldu Nybegynder
13. december 1999 - 17:16 #6
www.dvdsoft.de er lukket - brug istedet http://www.dvdutils.com - that's all for now...