Avatar billede hakiss Nybegynder
13. oktober 2007 - 11:37 Der er 9 kommentarer

tv out med geforce 5200 og windows home

Har windows home og geforce 5200
Har før haft xp prof. på den og kørt tv-tool uden problem.
Nu skulle jeg have den igang igen , først fik jeg billeden men i sort/hvid på tv og kunde ikke stille farven i tv-tool.
Men der var ikon at 2 skørme fungerede.
Og efter lidt arbejde, hitter den kun 1 skærm.
nu kan jeg ikke få bild på tv mer.
findes der andet program end tv-tool ???
Avatar billede kenp Novice
13. oktober 2007 - 14:14 #1
Der er jo et glimrende indbygget i nvida driveren.
Avatar billede hakiss Nybegynder
13. oktober 2007 - 14:37 #2
jeg får den ikke til at fungerer.
Men er der ikke et eller andet med om man kører home , så fungerer ikke det med 2 skærme ( læste lidt om det på microsoft )
Avatar billede kenp Novice
13. oktober 2007 - 14:55 #3
Det ved jeg ikke noget om.. jeg har ikke nogle home udgaver.
Avatar billede Jensen DK Novice
13. oktober 2007 - 15:04 #4
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=hakiss&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
Du har åbne spørgsmål helt tilbage til 2004 hvad med at lukke dem, så er hjælpen måske nærmere.
Avatar billede hakiss Nybegynder
13. oktober 2007 - 17:13 #5
skal først hitte ud af at lukke de gl.
Avatar billede Jensen DK Novice
14. oktober 2007 - 06:19 #6
Du må bare ind og acceptere et svar nede i venstra hjørne hvis du kunne bruge svaret ellers lægger du selv et svar og acceptere det, så er der lukket.
Avatar billede hakiss Nybegynder
14. oktober 2007 - 09:27 #7
Og mig som har sittet i over en time for at lede på en luk knap.
Avatar billede hakiss Nybegynder
15. oktober 2007 - 15:04 #8
har nu fået billede på men i sort/hvidt  ??
Har kørt med samme kabler før ( 2 år siden ) med farve men meed xp prof.
jeg kan ikke justerer farverne i tv-tool ??
Avatar billede Jensen DK Novice
28. november 2008 - 14:36 #9
Sker der noget her?  Kan der afsluttes?
Du kan læse her hvordan man giver point / lukker sine spørgsmål.

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar