Avatar billede hunter-es- Nybegynder
12. oktober 2007 - 23:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med dualboot

Hej eksperter...
Jeg har brug for hjælp.
Jeg har en maskine der kørte med 2X OS winXP home, og Win Vista..
Jeg brugte aldrig vista, det var for "dovent" og klodset til mig, så jeg slettede det igen, og fjernede den partition som den lå på. Nu er problemet at jeg stadig får muligheden for at vægle OS i opstarten, og der er ikke rigtig nogen forekomster af Vista i min BOOT.INI - Hvad kan jeg gøre for at slette det irriterende valg??
Avatar billede kenp Novice
13. oktober 2007 - 14:18 #1
Det er fordi at når du har haft vista inde, så bruger den faktisk ikke Boot.ini.

http://support.microsoft.com/kb/919529/da
Avatar billede hunter-es- Nybegynder
13. oktober 2007 - 15:48 #2
Ja, det har jeg også læst mig frem til..
Avatar billede kenp Novice
13. oktober 2007 - 15:56 #3
løsningen står også i det link jeg har smidt
Avatar billede hunter-es- Nybegynder
15. oktober 2007 - 01:40 #4
Hmm..Jeg kan ikke løse det, med det link...Den er der stadig..
Avatar billede hunter-es- Nybegynder
22. marts 2008 - 20:07 #5
..