Avatar billede junkerjuks Nybegynder
12. oktober 2007 - 22:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Oprette mappe til deling upload af filer via browser?

Jeg har lavet en "upload" mappe på min serverplads og tilladt "Group" og "Public" write via CuteFTP. Hvordan får man det til at fungere, så jeg kan tillade andre at logge på den mappe og smide filer der?

Når jeg logger på mappen i IE forlanger den brugernavn og password. Hvordan får jeg det sat op, så jeg kan sende en mail med adressen og user/pass og dermed tillade andre at smide filer op?
Avatar billede thesheriff Nybegynder
12. oktober 2007 - 22:46 #1
Du skal give dem ftp-adgang.

På dit webhotel er der sikkert et kontrolpanel, hvor du kan vælge ftp.

Her kan du så angive de(n) mappe(r) det drejer sig om og oprette brugere og adgangskoder.
Avatar billede junkerjuks Nybegynder
04. juni 2008 - 09:34 #2
asdf
Avatar billede thesheriff Nybegynder
04. juni 2008 - 09:42 #3
Hvad var løsningen??